wtorek, 24 sierpnia 2010

Moda panfu- Lato 2010

Witam wszystkich Czytelników naszej Redakcji-Panfu!
Dzisiaj po pracy w Kiosku (dorabiam sobie) poszłam prosto do San Franpanfu gdzie zobaczyłam to co zwykle się tam widuje. Modnie ubrane pandy zadzierające nosa i pandy siedzące na dachu Salonu Piękności. Naprawdę były modnie ubrane. Gdy do nich zamachałam, jedna z nich odwróciła się do mnie i zmierzyła mnie krytycznym wzrokiem, parsknęła śmiechem i odwróciła się do koleżaneczek.

Postanowiłam napisać o miejscowej modzie, która "funkcjonuje" przez całe lato. Spóźniłam się trochę bo jesień tuż tuż, ale lepiej późno niż wcale, a skoro nikt o tym nie napisał to co mi szkodzi.

Teraz jest moda na "Lekko Emo", czy może na "Mrocznego Anioła". Dlatego trzeba się zaopatrzyć w Anielskie Skrzydła dostępne w Katalogu prawie na końcu, gdzie jest strój Anioła i Diabła. Weźmy przy okazji Diabelskie różki.
Wiele pand stosuje również zasadę Im więcej tym lepiej. Tak, tak. Im więcej nałożymy na siebie mrocznych, czarnych, czy kolorowych i czarnych rzeczy tym oryginalnie, tym lepiej.
Ostatnio popularne zrobiły się również rolki dla każdej nastoletniej pandy.

A powyżej rzeczy, w które powinnyście się zaopatrzyć. A jeśli chcecie być modne i ORYGINALNE najlepiej weźcie podobne. W katalogu fryzur nie brakuje, więc wybierzcie, zamówcie i już zaraz Wam je dostarczą ;)


Mam nadzieję, że chodź trochę pomogłam.
PS. Gdy przyjdzie Jesień 2010 opiszę Wam modę jesienną ;)


3 komentarze:

dzięki za podpowiedzi.
Ale ja i tak bez rad robie nowe style w modzie
Wiem to bo wszyscy odemnie kopiują XD

No wiadomo, że najlepiej się wygląda się jak się samemu robi swój styl. ;)

Każdy ma swój styl :]
Fajna opowieść :P

Prześlij komentarz