piątek, 23 lipca 2010

skuter001

  Cześć drogie pandy!
  Nazywam się skuter001 i jestem tu zupełnie nowy i... no wiecie nie czuje się zbyt pewnie to jakbyście stali po środku sceny i patrzyłoby na was milion oczu widowni. Mam nadzieję, że mnie zaakceptujecie. Zaraz wkleję swoje zdjęcie, żebyście mogli mnie zobaczyć. Widzieliście nowy wpis na blogu? Tym razem od Kamarii. Krucio był kiedyś tacy jak my!!! Nie wierzycie mi? Przeczytajcie wpis, a to rozwieje Wasze wątpliwości drogie pandy. To moja panda na pięknej, Karaibskiej Plaży, a teraz utnie sobie małą drzemkę posmarowana kremem z filtrem oczywiście. :)

8 komentarze:

Witam cie. Mam na imię Kamarija. Mam nadzieję, że będzie ci się z nami dobrze pisało bloga:).

to masz zagwarantowane czuje się tu świetnie

Witamy, witamy Cię w naszej Redakcji. Myślę, że szybko się tu poczujesz ''jak w domu''. :) I napisz w komentarzu, czy przybędziesz na jutrzejsze spotkanie.

Poprawiłam błędy w artykule, mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe, ale następnym razem uważaj na nie. Sprawdź pisownię przed publikacją. :)

Ja też cię witam, mam na imię Tikania, czuj się pewnie, my tu zawsze pomożemy, życzę ci wielu sukcesów... i wogóle. ;)

Cześć. Nazywam się Naliaaa1 i mieszkam na Panfu a, także współtworze tą Redakcje z innymi pandami. I teraz nawet czarno białą istotką jak ty.

oczywiśće że nie mam tego za złe powinniśmy sobie pomagać bardzo dziękuje oczywiśće że będe chyba że bedę grał długo ;)

Witam Cię serdecznie. Życzę Ci wielkiej ilości nagród!

witalski :)
Ja nazywam sie Adrian12346
i no no wreszcie 3 chlopakow
:)

Prześlij komentarz