piątek, 23 lipca 2010

Każdy dziś złoty, a Krucio w kiosku czaruje.!

Hejka!

Dzisiaj, jak wstałam oglądałam telewizję. Coś mnie oślepiło!
Co to jest?
Przyjrzałam się dokładniej, a to... Dzień Złotych Pand. Każdy może wypróbować Złotą Kartę!

A poza tym poszłam do Krucia. Mówił coś o stroju kąpielowym z kamienia!
Pobiegłam do Kamarii by zagrać w grę! Pojawiło mi się nowe przejście!
A także nowe koło!
Popatrzcie!

Dzisiaj wylosowałam lodowe krzesło!
To komplecik ze stołem lodowym!
Wzięłam Magiczną Różdżkę i ruszyłam odczarować strój kąpielowy!
Poszłam na Basen do Kiosku.
Popatrzałam na boki i zauważyłam stroje zamienione w kamień koło gry "Pack and go".
Szybko odczarowałam stroje, by móc dalej się kąpać w normalnych strojach.

To koniec przygód jak na jeden dzień!

Do zobaczenia!

0 komentarze:

Prześlij komentarz