piątek, 23 lipca 2010

Wywiad z _maniek_ i pełno niespodzianek

Dzisiaj spotkałam _maniek_ . Pewnie nie słyszeliście o nim, ale nie szkodzi.
Ja na zielono, On na czerwono.

- Maniek, mogę zadać Ci parę pytań? Jestem Dziennikarzem Panfu.
- Jasne xd.
- Znasz naszego bloga redakcja-panfu.blogspot.com ?
- Pewnie, że nie xd. Znam, znam.
- Jak dużo czasu spędzasz na wyspie?
- Czy ja wiem. Prawie cały czas.
- A często czytasz naszego bloga?
- Nom, przygotowuję się do napisania opowiadanka, żeby zostać dziennikarzem xd.
- Supcio. Jaki kolor najbardziej lubisz?
- Czarny i czerwony.
- A jeden?
- Żaden
- To nie ma sensu!
- Wiem
- hmm...
- Kończę, bo idę na spotkanie z koleżanką!
- Czy aby na pewno z koleżanką?
- Nom, z Oktawia.
- Pa.

Czy to możliwe?
Oktawia - jedna z najpopularniejszych pand na naszej wyspie, jeśli się nie wyprowadziła...

Co jakiś czas będę pisać szokujące wywiady z pandami.

1 komentarze:

Super Odpowiedziałem nie
moja ulubiona panda to ja _Maniek_

Prześlij komentarz