sobota, 31 lipca 2010

Opowiadanie - Machinox8B Ultra to nie rzeczy tanie!


Cześć Wam Czytelnicy i Dziennikarze! Dzisiaj mam dla Was moje opowiadanie. Mam nadzieję, że tytuł zaciekawił Was chodź troszkę. Zapraszam do czytania i komentowania :)
Myślałam, że dzisiejszy dzień nie może być gorszy. Oglądałam Telezakupy jedząc miód prosto ze słoika. Akurat zgrabna panda, wymalowana jak nie wiadomo kto, podeszła do ekranu z paczką ryżu i machnęła łokciem znacząco na znak dla drugiej pandy.

-Żenada. - Mruknęłam sama do siebie. Kiedy całkiem niezły przystojniak podszedł do wymalowanej Blondi ta cmoknęła, zatrzepotała rzęsami i powiedziała z nieszczerym uśmiechem pokazującym jej białe zęby.
-Heniu, mam tutaj ryż, prawda?
-Tak, Barbaro.- Przytaknął przystojny Henio.
-Ale po co mi ryż skoro nie mam Machinox8B Ultra!- Zawołała i moim oczom ukazał się piękny robot kuchenny.
-Machinox8B Ultra jest dużo, naprawdę dużo lepszy od Machinox7B. No i nawet bambus, chodź by był nie wiem jak twardy i skamieniały... ostrza Machinox8B Ultra go przetną bez najmniejszego wysiłku!- Wspaniały prezenter nagle zniknął mi z oczu, nie tylko on, Machinox, Barbara i wszystko ściemniło się! Zapadła ciemność. Wkurzyłam się! Chciałam zamówić robota kuchennego, ale się nie udało. Zaczęłam się nerwowo rozglądać po chatce.
-Prąd siadł. - Stwierdziłam i zaczęłam szukać jakiś świec. Gdy jakieś znalazłam zapaliłam je i się rozejrzałam. Całe Panfu siadło.
Siedziałam nad świecą, kiedy dobiegło mnie szaleńcze stukanie do drzwi. Otworzyłam. Stała tam jakaś różowa panda z kolczykami w uszach i wielkim pudłem.
-Kurczę, światłoo zgasłoo.- Mruknęła z akcentem.- Te bezpiecznikiii!
-Czego pani chce?!- Zirytowałam się.
-Wygrała pani w naszym radiowym konkursie "Gotuj i chudnij z innymi pandami" i wygrała pani Machinox8B Ultra.- Powiedziała monotonnym głosem. Można się domyślić, że codziennie mówi takie rzeczy. Przyjęłam wielką paczkę i ledwo doniosłam ją do ciemnej kuchni i wróciłam do świecy. Na serio byłam zdziwiona. Gdybym brała udział w konkursie "Gotuj i chudnij z innymi pandami" nie wyglądałabym tak jak wyglądam teraz! Co mam zrobić? Oddać wspaniały Machinox8B?! Nieeee!

0 komentarze:

Prześlij komentarz