sobota, 31 lipca 2010

Mój dzień.

 Elo pandas:D.
Oto mój dzionek na Panfu.
Gdy rano wstałem, włączyłem telewizor, zobaczyłem we wiadomościach Redakcji Panfu, że jest nowy Dziennikarz Karolmaszynista. Bardzo Cię witam.
Pomyślałem, że super. Znowu kolejny chłopak.
Podszedłem do szafy i nie wiedziałem, którą otworzyć?
Włączyłem znów telewizor i patrzę.
W telewizorze na kanale Pandas Earth są Max & Ella.
Opowiadali o Panfu, ale niestety dziś nie ma dnia Złotej Karty :(.
Otworzyłem więc szafę bez Złotej Karty.
Ubrałem się i patrzę do lodówki. Niestety skończył się bambus :(.
Szybko pobiegłem do Panda Market.
Kupiłem Pandóweczki oraz bambus.
Szybko pobiegłem do chatki.
Zjadłem pyszne pandóweczki z bambusem. Były pyszne ;).
Patrzę na zegarek, a tu już 14:00.
Nudziło mi się. Nie wiedziałem co mam robić.
Włączyłem radio od Maxa & Elli.
Leciał mój ulubiony zespół: "Pandas Rocks".
Wyłączyłem radio i poszedłem zobaczyć czy przypadkiem nie ma w chatce pomocnik_na_panfu.
I była, ale bardzo zajęta.
Poszedlem więc do Piotr & Panda na jakieś większe zakupy.
Wróciłem do domku.
I włączyłem płytę, którą kupiłem w Piotr & panda :D.
Była świetna. Potańczyłem bardzo długo.
I pod wieczór poszedłem do Baru Piratów na jakiegoś drinka :)
Wróciłem do domku i włączyłem komputer.
I jak?
To papatki.
Cześć!

1 komentarze:

Prześlij komentarz