sobota, 31 lipca 2010

Co dziś rano porabiałam; ]

Hello!!!
To znowu ja xd
Dzisiaj rano wstałam i włączyłam radio.
Leciała jakaś piosenka;D
Potem zrobiłam sobie mrożoną pizzę z szynką, serem i bambusem.
Pycha.
Ubrałam się.
Następnie poszłam do Krucia.
W Maszynie Zagadek wygrałam dwa krzesła.
Poszłam je zanieść do chatki, a potem poszłam do Stadniny Koni.
Odczarowałam sianko, żeby konie nie głodowały.

Potem poszłam do Krucia, a on był na mnie zły.
Poszłam do chatki, usiadłam na sofie i włączyłam telewizor.
Leciała Panda Montana.
Z chęcią ją oglądnęłam, a potem nakarmiłam Pokopetsy.
Sama zjadłam 3 ciacha, które wczoraj dostałam od Agcy23 na urodziny.
Bardzo mi smakowały.
Potem pograłam w mini golfa.
Nawet mi wychodziło; ]
Usiadłam na moim fotelu z maszyny "New item".
Właśnie w radiu leciały reklamy.
Nuda!!!
Przełączyłam na Panda Zet.
Tam leciała Panda Gaga.
-Może być - pomyślałam.
Trochę potańczyłam a potem poszłam nad Jezioro.
Zjeżdżałam z zjeżdżalni.
Moje koło było różowe.
Bosko się bawiłam;D
Wróciłam do chatki.
Zrobiłam sobie tosta bambusowego.
I Wam to opisałam xd
Papatki;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz