sobota, 31 lipca 2010

Oficjalne Podsumowanie Miesiąca - Lipiec 2010r.

  Ostatniego dnia miesiąca zawsze następuje oficjalne podsumowanie miesiąca. Od tego miesiąca, obiecałam jeszcze na starej Redakcji na Onecie, że umieszczę listwę u góry bloga z trzema miejscami Dziennikarzy miesiąca. Tak więc zrobiłam i wykonałam otóż taki projekt. Umieściłam w nim zdjęcie trzech Dziennikarzy, którzy zdobyli miejsca od pierwszego do trzeciego w rankingu. A oto zdobyte miejsca kolejno:

  • 1 miejsce: Niunia182 - 30 artykułów, 18 news, 4 SO, 1 gwiazdka konkursowa;
  • 2 miejsce: SuperStella5665 - 26 artykułów, 9 news, 1 SO;
  • 3 miejsce: Tikania - 19 artykułów, 10 newsów, 1 SA;
  Wybierając Dziennikarza Miesiąca [DM] patrzymy na ilość wszystkich artykułów, a nie newsów, SO lub SA. W tym miesiącu tylko Tikania zdobyła 1 SA, nie licząc Megi97, która odeszła niedawno. To słaby wynik, ale forma rośnie i wierzę w Was. Wiele osób ma natomiast dużo SO, które przyznaje Zastępca Redaktor Naczelnej. Pamiętajcie, że bardzo cenimy Waszą pracę i poświęcenie jakie wkładacie w Redakcję Panfu.
  Już niedługo udostępnię Wam nowe plakietki, które są w trakcje przygotowania. Zrobiłam już wzór, teraz trzeba je uzupełnić Waszymi odznaczeniami. Tych plakietek nie będę uzupełniała, więc nie piszcie do mnie, że zapomniałam Wam dodać gwiazdki. Wszystko znajdzie się już na nowych. W przygotowaniu jest też Gwiazdka Konkursowa, którą zdobyły Niunia182 oraz Kamarija. Niebawem je dostaniecie.
  Cały ranking możecie zobaczyć w zakładce lub kliknąć tutaj: KLIK>>.
  Dziennikarze Miesiąca na listwie zostaną za chwilkę umieszczeni pod plakietkami. Myślę, że Wam się to spodoba. Teraz przez cały miesiąc będą widniały tam zdjęcia naszych zwyciężczyń. W następnym będą kolejni, itd. Miesiąc uważam za podsumowany.

Redaktor Naczelna pomocnik_na_panfu

3 komentarze:

Gratuluję wszystkim Dziennikarzom. Szczególne gratulacje dla naszych wspaniałych Dziennikarzy Miesiąca. Mam nadzieję, że będziecie tak dalej trzymać!

Prześlij komentarz