czwartek, 22 lipca 2010

Konkurs wakacyjny!

Witam!

Są pogodne i wesołe wakacje, więc postanowiłam zrobić konkurs.
Będzie on polegać na zrobieniu filmiku o tym, jak spędzasz dni w wakacje, w co się bawisz w ten wspaniały czas i jak powinny zachować się pandy w czasie lata.

Niektórzy nie wiedzą jak zrobić taki filmik, więc załączam instrukcję.

  1. Pobierasz program Camtasia studio7 (polecam) lub HyperCam.





    2. Kiedy jesteś gotowy/a na nagrywanie wciśnij napis ,,Record the screen"
    a później ,,rec" ( w przypadku Camtasia studio7 )


    3.Gdy chcesz skończyć nagrywać wybierz napis ,,Stop" oznaczony na czerwono
    ( w przypadku Camtasia studio7 )


    4.Gotowe! teraz możesz zapisać film lub dodać muzykę itp. Od razu mówię, że aby dodać muzykę musisz kliknąć napis ,,import media" który znajduje się u góry okienka
    ( w przypadku Camtasia studio7 )


    5.Chcesz to dodać na you tube lub bloga? w takim razie klikasz
    ,,Produce and share" i wybierasz blog lub you tube.


    Jurorami będą Pomocnik_na_Panfu, openbk i ja. prace Przysyłajcie na e-mail agatkadulka@poczta.onet.pl lub podawajcie mi link do filmu.


    Konkurs trwa do 05.08.2010r.
    Zapraszam do udziału.

1 komentarze:

Super. Ja ostatnio chciałam właśnie zacząć szukać jakiegoś programu do nagrywania, ale się jakoś nie mogłam zmobilizować. :]
Może coś uda mi się nagrać :D

Prześlij komentarz