czwartek, 22 lipca 2010

Dziennikarskie Spotkanie

  Chciałabym zrobić nam Dziennikarski Plakat z każdym z Was. Właśnie dlatego organizuję spotkanie, na którym będziemy mogli robić zdjęcia, spotkać się ze wszystkimi. Naszych czytelników również zapraszam. Będziecie mogli poznać się z osobami, które dla Was piszą, a także spędzić z nami trochę czasu. :) Bardzo chciałabym, by przyszło jak najwięcej Dziennikarzy byśmy mogli wykonać ten plakat. Czytelników też dodamy do zdjęcia grupowego. :]
  Myślę, że spędzimy miło czas. Proszę o deklarację pod wpisem, że przyjdziecie lub nie. Wszelkie informacje zamieszczone na ulotce lub pod naszymi numerami GG.

SPOTKANIE JEST W SOBOTĘ [24.07.2010R.]

Redaktor Naczelna pomocnik_na_panfu

12 komentarze:

Czy to będzie jutro? Jeśli tak to przyjdę.

W sobotę. Już dopisałam. :]

Aha. Jeśli rodzinka czegoś nie wymyśli na weekand to przyjdę :)

Ja oczywiscie że przyjdę. Chyba, że gdzieś pojedziemy.

Ja nie przyjdę bo będe na koloniach :(

ja przyjde,mam nadzieje że mnie zaakceptujecie,bo jestem nowym dziennikarzem

chętnie ale nie wiem, czy będę na pewno bo w tej chwili zaczyna się burza .

Prześlij komentarz