czwartek, 22 lipca 2010

Konkurs #3

Już dziś rozpoczyna się konkurs numer 3! Dzisiaj znowu zadanie dla spostrzegawczych, ale tym razem nie ma dwóch obrazków. Tym razem są 32 pozornie takie same, lecz jest między niektórymi jakaś różnica. Waszym zadaniem jest:

  • Poważnie przyjrzeć się obrazkom.
  • Znaleźć jak najwięcej różniących się. Jest ich... więcej niż 3, mniej niż 8 (4, 5, 6, 7).
  • Musicie wysłać na moje Gadu-Gadu numery nieprawidłowych obrazków. W razie remisu decyduje czas zgłoszenia.
Obrazki:
Aby powiększyć kliknij.
Dziś jest tylko jeden konkurs. Na wyniki czekam do godziny 21:39.
O stopniu nagrody decyduje ilość znalezionych obrazków, czas zgłoszenie, miejsce.

4 komentarze:

Super konkurs. To bardzo trudne, znaleść te różnice. Ja już wysłałam przez GG, ale niestety kilka razy bo mi się zacięło. Przepraszam :]

Ja też już wysłałam, ale nie powiem, ile numerków. Na pewno 4, 5, 6, 7

ja też dawno wypisałam xp

Wysłałam 10 min. po wysłaniu postu przez openbk'a.

Prześlij komentarz