piątek, 6 sierpnia 2010

Witaj Redakcjo Panfu!

Witajcie Drogie Pandy!

Jestem tutaj nową Dziennikarką, a na imię mam @Emilka@.

Ten wpis chciałam poświęcić mojej osobie, żebyście mogli mnie lepiej poznać.


Tak jak inne pandy mieszkam sobie w chatce, takiej zwykłej - bambusowej.
Mój dzień może nie jest zbyt interesujący, ale czasami zdarza się, że wszystko odbywa się zupełnie inaczej. Bardzo lubię "inność". Wszyscy przecież są inni. Moje przyjaciółki często mnie odwiedzają, a to urozmaica cały dzionek. Na końcu dnia załatwiam wieczorną toaletę, a potem kładę się spać na miękkim łóżku z lodu.

Jestem wyjątkowo niecierpliwa, ale mogę być miła. Chętnie pomagam pandom w misjach.

Myślę, że ciepło mnie przyjmiecie i spodoba Wam się mój styl pisania.

A teraz już konczę swój wpis.


Pa Pandy!


3 komentarze:

Cześć! Sorry że tak późno,ale wiesz.Problemy z kompem xD

Bardzo miło jest mi Cię przywitać! Mam nadzieję, że będzie Ci u nas dobrze i miło. Mam nadzieję, że zdobędziesz dużo odznaczeń oraz nagród! :-)

Prześlij komentarz