środa, 25 sierpnia 2010

Platynowy Dzień, Zastępca Filmowca Lata no i mój wyjazd!

 HAY!!!
  Tak! Macie wielkie szczęście, a może raczej talent? Udało się Wam napisać 12 artykułów w przeciągu jednego dnia. Mam nadzieję, że Wasz zapał nie stopnieje i nadal będziecie pisać tak obficie! Oby tak było, ponieważ nie znacie daty Platynowego Dnia. Może on być w najmniej spodziewanym momencie, więc radzę codziennie dużo pisać. Im więcej napiszecie artykułów tym większa nagroda! Wczoraj na przykład  nagrodę zdobyła Niunia182 (zresztą dziś też, ale o tym później). Jest to tygodniowe wpisanie do listy "Zasłużonych" za zdobycie największej ilości komentarzy. 

  Teraz kolejna cześć, którą jest ogłoszenie zastępcy Filmowca Lata (na jego wyraźną prośbę), którego wybrała Redaktor Naczelna w drodze losowania. Została nim Niunia182! Zastępcami mogły zostać jeszcze @Emilka@ i superStella5665, które niestety minimalnie przegrały, ale za to dostaną po 13 Punktów :-). 
  Tylko mam prośbę, aby Filmowiec Lata porozmawiał ze swoim zastępcą o wszystkich ważnych sprawach. Mam nadzieję, że wszyscy będą z naszych Filmowców Lata zadowoleni! :-)

  Kolejną sprawą jest mój wyjazd. Wyjeżdżam na 5-6 dni do Szklarskiej Poręby i przez te kilka dni ranking nie będzie uzupełniany. Bardzo proszę o wyrozumiałość. Mam nadzieję, że w czasie mojego wyjazdu będziecie wiele pisać i nie przyniesiecie wszystkim hańby! Tego drugiego jestem prawie pewny! Wierzę w Was! :-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz