sobota, 7 sierpnia 2010

Krucio dalej plany psuje, lecz i tak tego żałuję!

Elo!
He he! Pandy wiecie, jak to leci? Idziemy do Krucia i do miejsca, które jest w tekście ;) Ale tym razem Krucio skłamał. Powiedział
jedno, a zrobił drugie O.o! Ale nikt nie pokona WIELKICH PAND xd! A było tak...

Jak zwykle poszłam sobie do Krucia, a on powiedział:
Nie chciałam mu wierzyć, ponieważ nad Jeziorkiem nie ma żadnych materacy :0
Ale coś mi świtało, mocniej i mocniej, aż przyszedł mi do głowy pewien pokój.
Locker (Przebieralnia) na Basenie ;)
Szybko tam pobiegłam i odczarowałam materac :))


A potem... wiecie co robić ;)
Oj! Moja skleroza :)) Jeszcze zaproszenia na imprezy:



Buziaki:*


2 komentarze:

Te imprezki na mój konkurs?

Fałszywe wskazówki... Krucio się nie postarał, my jesteśmy mądre Pandy! xD

Prześlij komentarz