wtorek, 10 sierpnia 2010

Krucio bez przerwy czaruje, a ja, wciąż zirytowana się czuje.

Cześć Pandy!

Krucio nigdy się nie poddaje i wymyśla coraz różniejsze miejsca zaczarowanych przedmiotów. Co zrobił dzisiaj? Zaraz się dowiecie.

Teraz Krucio nawet nam gazet nie pozwala czytać! Pozostaje mi iść do Sali Balowej rozwiązać dzisiejszą zagadkę.

Ja dobrze wiem gdzie znaleźć gazety...w kiosku!
Gdy doszłam do celu parę pand stało przed Kioskiem i rozmawiało o gazetach.

- Dlaczego nie mogę poczytać "Modnej"? - spytała nieznajoma dziewczynka.

-Bo Krucio zamienił stoisko z gazetami w kamień! - odpowiedział na jej pytanie troszkę starszy od niej chłopiec.
- Phi!Nie znoszę go! - wykrzyknęła druga dziewczyna.

- Pandy! - krzyknęłam - ja za chwilkę wszystko naprawię!
- Taa na pewno! Ty?! - wszyscy krzyknęli.



I chwilkę potem stoisko z gazetami było z powrotem kolorowe.
- Wow!!! - wykrzyknęła dziewczyna - Ty naprawdę wszystko naprawiłaś!!!

- Dziękujemy! - wszyscy podziękowali.
- Nie ma za co! - odpowiedziałam.

Pożegnałam się z pandami i z prędkością światła pobiegłam do Krucia.
No Krucio! Znowu Cie pokonałam! Jutro postaraj się o coś trudniejszego.
I tym sposobem skończyłam cały wpis.
Papa Pandy!








0 komentarze:

Prześlij komentarz