wtorek, 10 sierpnia 2010

Krucio mi plany psuje, a ja konkurs organizuję.

Elo!
Dzisiaj, gdy szłam do Krucia, trzymałam kupon na darmową gazetę.
He he, dzisiaj akurat wychodził nowy numer "Panderlo Tottaly Spice"
Super komiks :) Ale.. n
o zgadnijcie :[Krucio ;( Nie chce mi się rozłupywać stron tej gazetki. Grr...
Ale im prędzej odmienię te gazety tym prędzej zdobędę ten komiks :)

Szybko pobiegłam do kiosku i wiecie co znalazłam... Ruszcie łebkami.
Skamieniały stojak na gazetki, więc wzięłam Różdżkę i ok
ulary, zamachnęłam się i gazety były już normalne ^^
A ja kupiłam sobie mój komiks :)

A tak na innej gazetce to:
Organizuję konkurs pt. "Najlepszy komiks".
Wystarczy narysować jakikolwiek komiks o Panfu.
Komiksy przysyłajcie na adres; olamly@gmail.com


Poz
drowienia:*

0 komentarze:

Prześlij komentarz