poniedziałek, 26 lipca 2010

Spotkanie z Rafael89

Witajcie. Dzisiaj musiałam przejść przez wielki stres.
Pokłóciłam się z Adrianem i Redaktor Naczelną, a to
przecież moi najlepsi przyjaciele!
Tak ze mną jest, więc się nie gniewajcie na mnie.
Dzisiaj przechodząc po mieście napotkałam pandę Rafaela89.
To on zrobił ten super Film: "Przyjaźń na Panfu".
Wszystkich prosił, żeby zagłosowali na jego filmik.
Ja tak zrobiłam. hehe
Tutaj zamieszczam fotkę.



I trochę ciekawostek o naszym bohaterze i super kamerzyście.





Oczywiście pogratulowałam mu i zagłosowałam na jego filmik.
Niestety nie mogłam z nim pisać, bo z powodu tego, że napisałam
słowo "koleżanka" zaciszyli mnie. To było wtedy gdy poznałam mojego chłopaka.
A może Wy spotkaliście Rafaela. Jest on na świecie Pandini w Mieście.
Pozdrówcie go ode mnie!

0 komentarze:

Prześlij komentarz