poniedziałek, 26 lipca 2010

Ankieta

Pewnie zauważyliście już ankietę, która pojawiła się po prawej stronie. 

Ma ona na celu sprawdzenie Waszej własnej samooceny oraz oceny innych. Za zdobycie najwyższej ilości punktów nie dostanie się żadnej nagrody, lecz pragniemy sprawdzić kto, według Was, jest najlepszym z Dziennikarzy. 

  1. Prosimy o głosowanie zgodnie z własnym sumieniem. 
  2. Prosimy o nie głosowanie na siebie. 
  3. Prosimy o nie nakłanianie innych do glosowania na siebie. 
Każdy czyn niezgodny z postawionymi trzema zasadami będzie karany odjęciem odpowiedniej ilości Punktów, Gwiazd oraz Artykułów i Wyróżnień (SO i SA).

Ankieta sprawdza kto według Was pisze naj:
  • ciekawiej;
  • lepiej;
  • częściej.

Podobne ankiety będą prowadzone (prawdopodobnie) raz na miesiąc.
Aczkolwiek w międzyczasie prowadzone będą także inne ankiety.

Jeszcze raz prosimy o przestrzeganie zasad.

Redaktor Naczelna i Zastępca Redaktor Naczelnej

3 komentarze:

tak super! życzę powodzenia... ja jużzagłosowałam :) ciekawe, czy ktośna mnie zagłosuje.

Już zagłosowałam :]
Wiem, że ten kto wygra nie dostanie żadnej nagrody, ale jestem ciekawa kto wygra. Takie ankiety są fajne. (Nie tylko te kto lepszy, ale ogólnie) Powinny pojawiać się częściej.

ja jeszcze nie głosowałam,ale ciekawią mnie artykuły tikani :) przestrzegam zasady.

Prześlij komentarz