piątek, 10 grudnia 2010

Wywiad!


Nawet się nie domyślacie z kim zrobiłam wywiad! Tak, dzisiaj ukaże Wam wywiad z Maxem. Cieszycie się?

Wywiad z Maxem.


Dziennikarz Elisza: No więc, może zapytam tak najprościej, czemu Ella nie przyszła?
Max: Ella nie może wejść.
D E: Aha, rozumiem. A może powiesz mi jaki jest Twój ulubiony kolor?
M: Niebieski. No lubię jeszcze ciemny zielony, ale bardziej niebieski.
D E: Moim ulubionym kolorem jest fioletowy. Bardzo mi się podoba.
M: Ok XD
D E: A jak jest Twój ulubiony zespół bądź książka?
M: Hmm... Zespół to Smashing Pancakes, a książka Harry Potter oczywiście. Lubię też książki detektywistyczne.
D E: Też lubię ten zespół, a moją ulubioną książką jest Tobi. To z niej właśnie wywodzi się mój nick (śmiech).
M: Tobi? A kto to napisał?
D E: Niestety nie wiem...
D E: Zawsze marzyłam Wam zadać to pytanie... Jak się czujecie jako najsławniejsze pandy na całym Panfu? Czy to nie jest przypadkiem uciążliwe? Kiedy Wy się pojawiacie pandy pragną być z Wami.
M: Wiesz co, po prostu nie czuje się jak gwazda. Jestem szczesliwy, ale bardziej czuje się jak Wasz reporter, ktoś, kto przekazuje Wam informacje
D E: Czy planujecie jakąś niespodziankę na święta?
M: Oczywiście!
D E: Maxie, a ile masz lat?
M: 13. Jak widzicie każdy może zostać super blogerem. Wystarczy tylko dbać o swój blog.
D E: To zostaje mi już tylko jedno pytanie. Zauważyłam w Twoim profilu, że masz Złoty Pakiet. Czy tak jak inne pandy kupujesz go?
M: Nie, nie. Dostaje go za to, że jestem super reporterem panfu
D E: Zazdroszczę Ci (śmiech).
D E: Bardzo Ci dziękuje Maxie za wywiad. Za parę minut będziesz mógł go zobaczyć na naszej stronie.
M: To ja dziękuję Tobie :)

Przepraszam za rozmazany obraz. Obrazek po prawej to jest chatka Maxa. A tej po lewej ja, Max i parę innych pand.

0 komentarze:

Prześlij komentarz