niedziela, 19 grudnia 2010

W skarpecie kolejny prezent znajdziemy,...



... a jest to słodka laska i dzwoneczki
z kokardką!
Święta za 5 dni -
zacznijmy ozdabiać swoje chatki!
Dzisiaj straciłam Złotą Kartę. Nie zabrali mi jednak mebelków i stroju. Problemy techniczne jak sądzę. Kiedyś w Dzień Złotych Pand też pozostawały pandom ubranka i wystroje chatek. Cieszę się, bo przynajmniej na święta nie będę miała pusto w chatce.
Jest nawet komputer,  na którym napisałam dla Was tą notkę. :)
Jestem cała szczęśliwa. Słyszałam od mojej przyjaciółki Bloomi123, że otrzymała odpowiedź od Maxa i Elli na temat jej konkursu. Nikt o nim nie wie oprócz mnie, Maxa, Elli i Bloomi123. Postarają się wykorzystać pomysł na konkurs pod tytułem "Narysuj zimę na Panfu". Wiem tylko, że będziemy musieli narysować w "Pincie," lub na kartce krajobraz zimy na Panfu i siebie uprawiającego sporty zimowe. Już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam. ^^

0 komentarze:

Prześlij komentarz