czwartek, 23 grudnia 2010

Level Booster i adwentowe prezenty



Hej! Dzisiaj mam dla Was 2 newsy. No więc zaczynamy! 
  Level Booster podnosi poziomy umiejętności! Ja już mam 46, a Wy? Dziś również możemy odebrać dwa prezenty adwentowe, którymi jest ozdóbka na naszą choinkę. Niestety to już ostatni prezent, lecz kto wie? Może jutro też coś dostaniemy? Ozdoba to piękny aniołek podobny do tego z mebelków. Pandy ze złotą kartą mogą także odebrać śliczną choinkę.
Dzisiaj dostałam też długo oczekiwane narty. Opuściłam 3 dni, dlatego musiałam 3 dni czekać. Na tych nartach można zasuwać i skakać z pagórków w dal. Takie uczucie latania jest po prostu niemożliwe do opisania! 

Pozdrawiam i nie zapomnijcie odebrać swoich prezentów!
Stella

3 komentarze:

Dzięki! Jesteś niesamowita.
Ja jadę o 13, a nie 12:45 ;**.
Będę tęsknić. Na GG masz niespodziankę ;**.
Orginal superStella5665 ta która ma free na tydzień ^^.

KAMA SZCZĘŚCIE!
NIE JADĘ!
ZA TO JADĘ NA WIGILIE
DO KOLEGI OJCA!
MAM KOMPA ;**

super :) a więc zostajesz na sylwestra ;333

Prześlij komentarz