piątek, 5 listopada 2010

Wasze opowiadania i impreza odwołana

Cześć.
Chciałabym Was poinformować o 2. sprawach.
1. Jak już wiecie nie było mnie na imprezie.
Została odwołana z powodu imprezy w szkole, na której musiałam
  zaśpiewać piosenkę.
2. Założyłam nowego bloga pt. "Opowiadania Pand"
Oto link:
http://opowiadania-panfu.blogspot.com/
Chciałabym teraz poinformować wszystkich Dziennikarzy - i tych, którzy z nami są, i tych, którzy odeszli.
W tej "Księdze" opowiadań znajdują się Wasze prace!
Czytając sobie je na naszej Redakcji miałam natchnienie.
Teraz pytanie:
"Czy zgadzacie się, żeby wasze opowiadania znajdowały się
w naszym nowym blogu?".
Jeżeli tak, będę tam zamieszczać bez przerwy Wasze nowe opowiadania.
Jeżeli nie, bez problemu usunę blog.
To już Wasza decyzja! Piszcie!
Znajduję się tam też informacja:
Nie wszystkie opowiadania są moje!
Blog stworzyłam, żebyście mogli poczytać ciekawe
opowiadania moich rówieśników.
Pozdrawiam
.

5 komentarze:

Prześlij komentarz