piątek, 5 listopada 2010

Telepania, New Item oraz Level Booster

Hej pandy! Dzisiaj, gdy przechodziłem koło Plaży, zauważyłem Prof. Bookworma i jakieś dziwne książki, ołówki, kostki do gry lub liczby nad głowami pand. Spytałem się naszego profesora o co tu chodzi, a on wszystko mi wyjaśnił. Jest to telepandia. Dzięki niej będziemy mogli zobaczyć gdzie chce iść nasz przyjaciel lub czy coś pisze. Świetny pomysł prawda? Mnie się bardzo podoba.
Mam dla Was drugą wspaniałą wiadomość! Działa maszyna New Item oraz...

Level Booster!
Biegnijcie szybko do jaskini i sami sprawdźcie. Na dziś to koniec nowości. 
Do napisania! 
Wasz Levy2001.

2 komentarze:

Siema levy co tam u cb??Nie było Cię w szkole.
Wielka szkoda mielismy wiele prac plastycznych.
Do zobaczyska Nati01212

Nie mogłaś od razu o tym powiedzieć Natala? Od razu bym przyszedł ;).

Prześlij komentarz