czwartek, 18 listopada 2010

Kolejne zadanie, kolejna choroba :(

Witajcie Drogie Pandy! Jak sam tytuł wskazuje, nasz Manny znowu dziś poprosił nas o bryłę lodu, ale jak druga część tytułu wskazuje jestem trochę chora. Przez to dzisiaj mama kazała mi zostać w chatce na drzewie i popijać herbatę bambusową. Apsik!  Ta choroba strasznie mi dokucza, ale to nie przeszkodziło mi w pomocy Manny'emu . Postanowiłam się bardzo ciepło ubrać i mu pomóc. Wyszłam i poczułam się gorzej, ale miałam zadanie do wykonania. Wszyscy na Panfu jeszcze spali. Tylko ja byłam na zewnątrz. Poszłam do Dżungli i pogadałam z Manny'm . Później poszłam na Basen i wyjęłam bryłę lodu. Grrr... nie chce o tym myśleć. Woda była lodowata. Na koniec poszłam do Manny'ego. Moją najweselszą chwilą dzisiejszego ranka był powrót do domu :)



Wasza Pelagia1999 ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz