czwartek, 18 listopada 2010

Ciuszki! Ciuszki! :)

Witajcie ponownie Drogie Pandy! Mam dla Was nowego "newsa"! Weszłam do internetowego sklepu z ubraniami i zobaczyłam nowe ubranka. Juhu! Są bardzo ładne. Zaraz przedstawię Wam ich oceny. Zacznę od chłopca:

Ciuszek dla chłopca:
1. Kolczyki i okulary - ładne, ale kolczyki nie bardzo pasują do chłopca, bardziej pasują do dziewczynki +
2. Koszulka z płomieniem - ładna kolorystyka, ale kształt już nie +/-
3. Spodenki - ładne, nie mam żadnych uwag +
4. Buty - ładne, ale nie za bardzo pasują do całego stroju +

Ocena stroju - 4.5 dobra ocena :)

Ciuszek dla dziewczynki:

1. Włosy - śliczne, nie mam uwag +
2. Sukienka - ładna, również nie mam uwag +
3. Sandały - kolorystyka nie pasuje, ale ogólnie fajne +

Jako, że ten strój składał się z trzech części dodaje mu jeden punkt. Cała ocena: 4. Bardzo dobrze! Gratuluję twórcy ;)

Bardziej podoba mi się ubranko dziewczynki, ale chłopca również jest stylowe. A oto ich zdjęcia :





Wasza Pelagia1999 :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz