wtorek, 26 października 2010

Konkurs!

Witajcie Drogie Pandy!

Dziś jest wspaniały dzień! Jak co dzień byłam dziś w Podwodnej Szkole na lekcjach. Po szkole miałam iść na dodatkową siatkówkę, ale jej nie było, więc poszłam do Weroniki (mojej koleżanki ze szkoły). Kiedy już u niej byłam zadzwoniła do niej jej babcia (babcia pracuje w szkole) i powiedziała jej, że jutro przychodzimy do szkoły na 9:45 (3 lekcja), i że mamy to przekazać innym. Super! Teraz napiszę Wam o newsach . Kamaria ogłosiła dzisiaj nowy Halloweenowy konkurs pt.: "Konkurs na Halloweenowy przepis!" . Konkurs ten trwa do 28. października 2010 rokU do 18:00. Przepisy zamieszczamy w komentarzach, a zwycięzca otrzyma strój na Halloween. Muszę kończyć. Do usłyszenia!

Wasza Pelagia1999 ;)

PS. Kończę już, gdyż idę poszperać w mojej książce kucharskiej pt.: "Halloweenowe imprezy" ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz