wtorek, 28 września 2010

Nowe kreacje i meble, Level Booster

Cześć!
Dzisiaj działa nasza "ukochana" maszyna - Level Booster :D.
Biegnijcie podwyższyć sobie poziom
i mieć nowe niespodzianki.
Ja mam poziom 47 na specjalnej Karcie.
Dostałam zaproszenie na sesje zdjęciową z tłem
"Skarb piratów".
Było bardzo śmiesznie.
Na dodatek dowiedziałam się też, że dzisiaj
Lily przygotowała dla nas nowe Kreacje!

Pomysł pandy "Pandahasee".
Widocznie ta panda pochodzi z niemieckiej strony naszej wyspy.
Przepiękne kolorowe kreacje z cudownymi
piórami pawia.
Niesamowite. Ja widziałam już pawia.
Żadne słowa nie opiszą tego wspaniałego wyglądu.
I na dodatek możemy je nosić!

Przy okazji, Lily ma także dla nas nowe mebelki do chatek
na drzewach!

Są trochę nietypowe według mnie ;D.
To tyle na dzisiaj.
Pisała dla Was

0 komentarze:

Prześlij komentarz