wtorek, 7 września 2010

Mnóstwo newsów

Siemka!
Mam dla Was kopalnie newsów.

Dzisiaj pojawił się nowy konkurs w Dzienniku Max'a i Elli!
Jest to konkurs pt.
"Zaprojektuj ubrania".

Super, nie?
Ja też wzięłam udział w tym konkursie.
Oto moja praca:

Cudów nie ma.

Źródło dziewczyny:
Panda Gaga z 12 nr Panfu News.
Chłopaka sama wymyśliłam.
Wy też bierzecie udział w tym konkursie?
Mamy jedną szczęściarę, której projekt mogą kupić wszyscy
w postaci słodkich ubranek.
Przypominają mi teledysk
Pandy Perry California Girls.
Mmmm pycha!

Tą szczęściarą jest panda Din4ik z Rosji.
Kolejny news to nowy Pokopets, który mogą kupić wszyscy!
Świetnie, nie?
Jest to biedroneczka Marieta.
Jest bardzo tania, bo kosztuje jedynie 60 monet.


To chyba na tyle.
Pisała dla Was:

1 komentarze:

Pokopets świetny i rysunek też ;)

Prześlij komentarz