wtorek, 17 sierpnia 2010

Krucio knuje chytre plany, my się nigdy nie poddamy!

Witajcie <3
Dziś Krucio wymyślił coś zupełnie szalonego! Postanowił zamieniać już tylko detale, czyli najmniejsze w tym wypadku, przedmioty. Jednak nasza wspaniała Kamaria zawsze znajdzie jakieś rozwiązanie! Dziś mamy od Niej kolejną przydająca się pomoc - świetliki. Właściwie to słoik ze świetlikami ;d.
Więc dziś Krucio zamienił kaczkę w Stadninie Koni. Kaczka pływa sobie na małej kałuży, hi hi hi ;) Tak, jak obiecałam, mam dla Was kolejny plakat z rozwiązaniem.

Dziś, niestety, wybrałam złą drogę i wypadł mi cel wiedzy. No cóż. Niech i tak będzie. Ale za to... dostałam nową słodziutką chatkę! Pewnie jesteście ciekawi, jak wygląda? No dobrze, dobrze. Pokażę ją Wam:

To tyle co do Krucia, ale mam dla Was niespodziankę, a raczej nowość. Dziś powstała nowa kraina: Woobiland! Zobaczcie:
Na zdjęciu umieściłam wszystkie krainy, abyście mogli sobie je przypomnieć ;)
Wybaczcie moi drodzy, ale muszę już lecieć ;]
Pisała dla Was
Milkaa1508

0 komentarze:

Prześlij komentarz