wtorek, 17 sierpnia 2010

Kiedy Lily pomysł ma, każdy, każdy przy niej bzika ma. :D

Witam pandy!

Dziś na Panfu jest cieplutko, więc pomyślałam sobie o pójściu na zakupy do sklepu Lily!
Może będzie jakiś nowy mebelek lub ubranko?
Otworzyłam katalog z ubrankami i zobaczyłam nowe harcerskie ciuszki!
Chcesz zostać harcerzem Panfu?
Kup ten wspaniały strój!
Zamknęłam katalog z ciuszkami i otworzyłam katalog z mebelkami!
Tam znalazłam meble na biwak!Wow!
Namiot, krzesła, stół, łóżko!
Cóż by trzeba więcej jak na wspaniały i udany biwak w lesie!
Mi się najbardziej podoba ten namiot! Jest super. :P
A Wam co się najbardziej podoba?
Jak tylko wyjadę gdzieś na biwak na pewno wezmę ze sobą tą wspaniałą kolekcje!
A tak poza tym...
Zaprosiłam dziś do znajomych taką jedną przyjazną pandę i wyskoczyło mi coś takiego!
Super nie? xD
Oj..
Ja za dużo gadam!
Lepiej pójdę do chatki oglądać telewizje!

Pa, pa!

0 komentarze:

Prześlij komentarz