wtorek, 3 sierpnia 2010

Krucio czaruje brodę przedłóża co jeszcze bardziej mnie wkurza!

Yo!
Dzisiaj na panfu wstałam i zjadłam sobie śniadanie (jak wszyscy ^^) potem zaczęłam przysłuchiwać się informacjom które mama akurat słuchała w radiu. A brzmiały tak:

''Krucio ma o wiele dłuższą brodę lecz nikt nie widział żadnego przedmiotu zamienionego w kamień. Co się dzieje? Wasza Samanta Jones.''
Zaciekawiło mnie to i szybko pobie
głam do Krucia, rzeczywiście miał dłuższą brodę lecz mówił tylko że nie zobaczymy już swoimi zwykłymi oczyma żadnego jego zmiany. Szybko pobiegłam do Kamarii, powiedziała że dr.Bookform może nam pomóc.
Pognałam do dr.Bookform'a był w jaskini naprawiał Level Booster. Mówił o okularach które będą mogły zauważyć zmiany Krucia. Prosił tylko o trzy rzeczy:

O kubek który jest w restauracji:

szkło które jest w bibliotece:

i o kamień z lawy który jest na wulkanie:
Gdy dałam dr.Bookform'owi wszystkie potrzebne rzeczy musiałam wyjść na minutę z sali a gdy znów wróciłam po okulary dał mi je i nawet nie chciał pieniędzy (O.o). A wyglądają tak:

Potem pognałam pochwalić się Krucio ale zanim mi je zabrał uciekłam do Kamarii i zagrałam w grę. Jeszcze raz poszłam do Krucia ( na szczęścia nie chciał mi już zabrać okularów) a on powiedział:
''Ha ha! Niech szpital radzi sobie bez leków!!''
Więc wzięłam łapki za pas i pognałam odczarować stół z lekarstwami.
A potem... wiecie co robić ;)

Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz