piątek, 16 lipca 2010

Wywiad z Bloomi123

Witajcie! 
Mam dla Was wywiad
z bloomi123 moją 1 z najlepszych przyjaciółek.
Legenda:
Bloomi123
SuperStella5665
-Witaj bloomi.
-Cześć!

-Mogę przeprowadzić z tobą wywiad?
-Oczywiście.
-Dziękuje, a więc ile dni jesteś na Panfu?
-Hmmm... Coś tak pomiędzy 420-440.
-Aha, a jaki jest twój ulubiony kolor?
-Bardzo lubię czarny, ale podoba mi się też fioletowy.
-Aha. Ja też lubię fioletowy i czarny.
Jaka jest twoja ulubiona książka, film, piosenka, gwiazda.
-Lubie "Piratów z Karaibów". Film to "Czarodzieje z Wewerly Place".
Piosenka to "Cant Be Tamed" Miley Cyrus i "Te Amo" Rihanny, a piosenkarka to Rihanna.
-Aha. A jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny?
-Hehe wakacje.

-Haha a sport?
-Bieganie na... krótki dystans.
-Hehe czy lubisz zwierzęta?
-Bardzo
-Jakie? 

-Myszki i chomiki.
-Super! A czego nie lubisz?
-Nudy, a lubię imprezki.
-Ja też.
-Dziękuje za wywiad.
-Proszę bardzo :)

Papa trzymajcie łapki na pulsie ;)

1 komentarze:

Dzięki ,że wstawiłaś ten wywiad.

Prześlij komentarz