piątek, 16 lipca 2010

Urodziny pandy siasia992

To ponownie ja, kokita99.
Po tym jak wróciłam z podziemi było mi bardzo zimno, więc udałam się do chatki. Nagle zadzwonił telefon. Odebrałam i okazało się, że dostałam zaproszenie na urodziny w lodziarni. Założyłam czapkę i kurtkę.
Gdy byłam w lodziarni była tam tylko smutna siasia992. Spytałam się co się stało, a ona odpowiedziała, że nikt nie przyszedł na jej urodziny :( .
- Ja przyszłam - powiedziałam radosnym głosem.
- Serio? Dzięki :)
Rozmawiałyśmy sobie, grałyśmy w chowanego i wiele, wiele innych rzeczy robiłyśmy wspólnie. Dołączyła się do nas panda, moja najlepsza przyjaciółka krupka1017. Zagrałyśmy w piłkę na stadionie. Niestety, przyszedł czas na rozstanie... Pożegnałam się z dziewczynami i zmęczona poszłam do chatki odpocząć i coś zjeść.
Było wspaniale! Nigdy nie zapomnę tych urodzin!!!



Życzę miłego dnia, kokita99.

1 komentarze:

1. można wyszukać moją chatkę naciskając na mapę lub spotkać się wcześniej.
2.serwer jest na obrazku zrobiło się nie wyraźnie więc kliknij a siępowiększy.
3. dzięki :)

Prześlij komentarz