wtorek, 27 lipca 2010

Scenariusz próby 2

Scenariusz próby 2
Oto on CZARODZIEJE Z PANFU

Wymyśliła Slicznotka1356.



Alex: Wiesz co Justin. Nigdy nie lubię jak grasz na gitarze.

Justin: Bo nie umiesz grać.

Alex: Ach tak, to zobacz.

Zick: Aaaaaaa moje uszy. Coś ty zrobiła Alex?!

Alex: Ja tylko gram na gitarze.

Justin: Nie masz za grosz talentu.

Alex: Och ty.

Zick: Nie będę się wtrącał.

Zick: Będę na w-f'ie.

Justin: Zick!

Alex: Widzisz, odszedł bo nie umiesz grać.

Justin: Alex!

Alex: Co to nie moja wina, że nie umiesz grać?

Justin: To nie ja tylko ty!!!

Alex: Och przestań.

Justin: Ty przestań!

Teresa mama: Dzieci co tu sie wyrabia?

Justin i Alex: Bo on mnie...

Mama: Cisza! Nikt nie będzie siedział sam w pracowni.

Alex: Ale mamo!

Oto role
Tofik175 - Justin
Kokita99 - Teresa (mama)
Slicznotka1356 - Aremenia (ciocia czarów)
Skuter001 - Zick (kolega justina)
Kamarija - Charper
Niunia182 - Alex
Tikania - Werghery Mempchise Ferguson (nauczycielka w szkole magii)
Aga68 - Jola (ciocia)

2 komentarze:

sory że ni byłem na próbie ale musiałem iść do babci sory jeszcze raz

Ja, także nie mogłam pojawić się na próbie, bo chwilowo jestem chora :( .

Prześlij komentarz