wtorek, 27 lipca 2010

Dzisiaj piękny dzionek mamy, w kamerzystów wnet pogramy!

Siema!

Dzisiaj przeczytałam w mojej książce kucharskiej
,, Przepisy pandziej babuni"
i zrobiłam pyszny makaron z aromatem bambusa! Ślinka mi cieknie.
Niestety, żeby zjeść takie wyborne jedzonko trzeba długo czekać, aż się ugotuje,
więc patrzyłam w różn
e katalogi, czasopisma, żeby mi czas szybciej upływał.
Zauważyłam w jednym katalogu z meblami, ż
e dzisiaj jest dostawa.
Ucieszyłam się bardzo, ponieważ moje mebelki już są trochę stare, a pod moim łóżkiem sprężyna się zepsuła.... więc czym prędzej weszłam na
www.pand
a-style.pl/meble
i zauważyłam takie cudo!!!!!


Oto śliczny zestaw filmowy!

-krzesełko;

-kamera;

-lusterko gwiazdy;

-drugie krzesło.


Bardzo mi się podobają, chociaż szkoda, że to nie porządne łóżko :D
Bardzo przydatna jest kamera. Ma bardzo dobrą jakość, teraz już wiem jak powstała ,,Kung Fu Panda"
Do zobaczenia i miłego filmowania!
Ja już idę zjeść ten makaron.

0 komentarze:

Prześlij komentarz