środa, 28 lipca 2010

Konkurs #6

  Niestety tylko trzy osoby wysłały pracę na konkurs #5. Pamiętajcie, że czas macie do piątku do godziny 15:00.
  Nie o tym chciałem Wam powiedzieć. Chciałem Wam powiedzieć, że już teraz, w trakcie trwania jednego konkursu, otwieram drugi. Tym razem zadanie polega na pracy zespołowej. Jeśli zgłosi się tylko jeden uczestnik, nikt nie dostanie nagrody. A nie jest ona mała. Dokładnie 22 Punkty za wypowiedzenie jednej liczby.

Oto nasze drogie i kochane zasady:
  • wymyśliłem sobie pewną liczbę. Każdy uczestnik musi zbliżyć się do niej, ale tylko do pewnego stopnia.
  • każdy uczestnik wysyła liczbę na moje Gadu-Gadu.
  • wygra ( uwaga! ) ta osoba, która będzie drugą najbliższą poprawnego wyniku
Np. wymyśliłem liczbę 32. A obstawił 38, B 43, a C 28. Zwyciężył A, ponieważ A brakło do wyniku 6, B brakło do wyniku 11, a C brakło do wyniku 4. A ma drugi wynik, więc wygrał.
  • w razie remisu zadecyduje rzut monetą.
  • zwycięzca dostaje 22 Punkty. Każdy inny uczestnik dostaje 6 Punktów (w razie remisu 11).
Zakaz:
  • konsultowania się przez jakikolwiek komunikator, czat, itd.
  • podawania wyniku w komentarzu. Jedynie na moje Gadu-Gadu.
  • podawania więcej niż jednej liczby.
Konkurs trwa do tego samego dnia i tej samej godziny co Konkurs #5.

2 komentarze:

Hej Openbk! Wygrałeś konkurs ;) Na naszym blogu jest wpis dotyczący nagród (troszkę na dole xd). Poczytaj i odpowiedz w komentarzu ;)

www.swiatpanfu122.bloog.pl

Hmm... mari55555 chciała, abym przekazała, że nie dostała e-maila.

Prześlij komentarz