sobota, 5 lutego 2011

Walentynki,Tydzień Bezpiecznego Internetu

hej pandziory:)


jak wiemy,teraz jest tydzień bezpiecznego intenetu:))
Daje nam lekcje OSCAR:daje nam quizy itd.





Nawet dostałem złoty Medal xd




















i dostałem licencje:
niestety nie ma zdjęcia.

PRZYPOMINAM WAM że za 2dni już koniec tygodnia Bezpiecznego INTERNETU
a teraz coś o Świętach.


Nie zapomnijcie o oooo



Pewnie już niektórzy kupują prezenty i przygotowują niespodzianke:)
heh.


A wracając do sprawy z chmurami na panfu:


Paul the kid zniknął!!!




Ale po drodze miałem też kłopot z panfu:


i wyskoczyło coś takiego:



























Paul the kid na wiatraku,mmm dziwne


potem znowu wyszłem i weszłem a Kamaria kazała mi zakrecić wiatrakiem:


popatrzyłem się na niebo przez teleskop:


-Nic się nie zmieniło,takie same chmury,albo i troche mniej chmur:
























-mmm ,dzisiaj już nic nie powiem ,ale jutro... moożee xD


To wszystko na dzisiaj:D


pozdro:)


                                            NarQ




                                           Wasz Dziennikarz    Eryk20000


                                                                                   



0 komentarze:

Prześlij komentarz