piątek, 31 grudnia 2010

Formularz w Dodatku

Witam Wszystkich Serdecznie!
  Już o północy nadejdzie nowy rok. Pewnie każdy się cieszy, ale nowy rok, to nowe sprawy, dlatego dziś pozmieniałem kilka rzeczy. Jedna z takich rzeczy jest Regulamin. Po pierwsze przeniosłem go do Poradników (jeden nowy poradnik!), a po drugie, usunąłem kilka zbędnych punktów. Mam nadzieję, że wszyscy z chęcią go przeczytają!
 A teraz przejdźmy do sedna sprawy. Proszę wszystkich Dziennikarzy i Kandydatów o sprawdzenie poczty e-mail, gdyż każdemu przesłałem zaproszenie do czytania Dodatku. Od dziś będzie on nam służył jako miejsce głosowania w ankietach, w których udział mogą brać tylko Dziennikarze. Już dziś znajduje się tam formularz, o wypełnienie którego bardzo proszę Dziennikarzy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz