środa, 1 grudnia 2010

Zastępca

  W związku z czasowym odejściem Niuni182 poszukuję Zastępcy na okres kilku tygodni. Zgłaszać się mogą tylko Dziennikarze w komentarzu pod tym postem do jutra do godziny 12:00. Spośród zgłoszonych wybierzemy za pomocą ankiety osobę, która będzie mi pomagać, lecz nie dostanie praw administratora. Jeśli nikt się nie zgłosi - Zastępcy przez pewien czas nie będzie.
  Każdy Czytelnik musiałby się śpieszyć, ponieważ jeszcze trzeba napisać opowiadania, później odpowiedzieć na pytania, ale nie wiadomo, czy jeszcze dzisiaj bym to sprawdził ;)

8 komentarze:

Zgłaszam swoią kandydaturę na prezydenta! :D

Hah jakiego Prezydenta Adrian!
Może premiera, albo wiceprezydenta XDDD.
Prezydentem jest Openbk hah.
Ja się chętnie podejmę tego ważnego zadania.
Nawet jak to jest okres na tydzień.
Trzeba pomagać!
Adrian powodzenia ;33.

ja karolmaszynista
opowiadania pisać nie muszę a mówiłeś że samemu wrócić to bez opowiadania

Opowiadanie wysłać trzeba, możesz się spytać Adriana12346. Przykro mi, ale zmienił się nieco Regulamin.

Ale może jeszcze zdążysz szybko coś napisać, karolumaszynisto :)

Zgłaszam się:-)daga95

Ja też się zgłaszam ;)- Agca23

Prześlij komentarz