wtorek, 21 grudnia 2010

PANDA FURNITURE EDITION 2010: Nowe Meble na Święta

Cześć! To ja Pelagia1999! Dzisiaj mam Wam zaszczyt przedstawić najnowsze meble w katalogu: "PANDA FURNITURE EDIDTION 2010"! Są one przemyślane i świetnie pasują do świąt Bożego Narodzenia! Na cały zestaw składają się:

- Little X-mas tree (243 monety),
- Candle-holding angel 186 (monet),
- Reindeer bush 285 (monet),
- X-mas-light set (217 monet).

Cały zestaw bardzo ładnie się przedstawia. Niestety nie mogę go kupić, gdyż nie mam na nie monet. Szkoda, że ostatnie pieniążki wydałam na moje nowe przepiękne ubranko, ale mam inne meble, więc jest dobrze. Zrobiłam zdjęcie tych mebli. Są tutaj:


Cały zestaw kosztuje:

 243+186+282+217=948 monet

To wcale nie tak drogo - 948 monet. Można by ten zestaw kupić komuś w prezencie na święta. A czy Wy już wiecie, co chcecie na święta? Napiszcie w komentarzach :)

Wasza Pelagia1999 :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz