czwartek, 2 grudnia 2010

Dziwy, dziwy dzisiaj są i wszystkim się podobają!

Cześć!
To ja Pelagia1999 :) Dzisiaj chcę wam powiedzieć o paru newsach. Na początek może prezenty, więc tak. Naszym prezentem jest cukierek na choinkę! Bardzo bym chciała go zjeść, ale nie mogę ;). Nasz drugi news ma związek również z prezentami. Coś się stało i wszystkie pandy na Panfu (tak mi się zdaję) otrzymały Złotą Kartę. To aż dziwne, bo w końcu nie ma Złotego Piątku. Na początku myślałam, że tylko ja mam Złotą Kartę, i że może dobra wróżka mi dała ją na miesiąc. To byłoby fajne :), ale tak nie jest, a najdziwniejsze jest to, że nie wszystkie pandy otrzymały strój bałwanka. Sprawdzałam. Nie każda panda ma strój dla Złotych Pand. To dziwne, bo każda powinna go otrzymać skoro każda ma Złotą Kartę. Muszę nad tym pomyśleć. Hmm... może w Dzienniku Maxa i Elli coś już napisali o tym... pójdę to sprawdzić!
Pozdrawiam wszystkich Czytelników, Pelagia1999

0 komentarze:

Prześlij komentarz