wtorek, 30 listopada 2010

Sprawa organizacyjna. Zebranie do filmu/reklamy!

Witajcie!
Temat notki odpowiada tematowi posta, który dzisiaj
dla Was napisze.
Jak widzicie nie będzie to wpis o żadnym newsie itp., ale o ważnej sprawie!
Mam zamiar w końcu zrobić reklamę, ale potrzebuje Waszej pomocy!
Za zgodą openbk chciałabym zrobić zebranie do filmu.
Zapraszam wszystkich Dziennikarzy i oczywiście Czytelników!
Na czym polegać będzie zebranie?
Oczywiście na nakręceniu filmu z Wami. Jeszcze nie wiem kiedy
się ono odbędzie. 11 Grudnia jest wykluczony, ponieważ mamy
zlot Redakcji. Jak myślicie? Który dzień jest odpowiedni? A może
pomożecie mi dobrać odpowiednią dla Was godzinę?
Niestety mam małe problemy z programami, więc możecie pisać (w komentarzu) tylko dni od 12 Grudnia.
Chciałabym się wyrobić, bo niedługo koniec mojego stanowiska, a przecież żadnego filmu nie zrobiłam. Jak widzicie Filmowcy (na poszczególne pory roku) mają bardzo trudne zadanie.
Muszą mieć pomysł, wyobraźnie, no i oczywiście wiedzieć jak
zrobić film.
Mam jeszcze jeden pomysł na film pod tytułem
"Zima się zbliża". Ciekawi jesteście o co tu chodzi?
Otóż będzie nakręcony film, o Waszych marzeniach na zimę. Co byście chcieli dodać lub odjąć w zimie na Panfu. Do tego, żeby wzbogacić nasz filmik dołączę krótki teledysk. Chcielibyście oficjalny kanał Redakcji-Panfu? Proszę bardzo! Ja bardzo chętnie wezmę to na siebie.
Niestety to nie ode mnie to zależy, ale od naszego Openbk.
Tylko za jego zgodą mogę to wszystko zrobić.
I oczywiście, gdy już będę miała zgodę, reszta zależy od Was!

Pozdrawiam Stella.

7 komentarze:

Oczywiście, że się zgadzam i jestem baaardzo rad (pewnie tak jak wszyscy). :)

A co do daty to sądzę, że najlepiej by pasował właśnie 11, ponieważ to wtedy się zbierzemy i będziemy mogli razem nagrywać. Najpierw trochę porozmawiamy i porobimy zdjęć, a potem nagrywamy :)
Jeśli Tobie by nie pasował 11 to ewentualnie 17 lub 18.

Oczywiście może być i 11.
To dotyczy już zupełnie innego
filmu, ale nie zdradzę żadnych szczegółów.

A czy mógłby być 13? Bo 11 jestem zajęty od 16 gdzieś tak do osiemnastej :(

Spotkania niestety już nie przeniosę, a z filmem się zobaczy :)

Hej,jestem Eryk20000,napisalem do was lis,odpowiedzcie xD
Mi pasuje 11 będe tam

Prześlij komentarz