czwartek, 11 listopada 2010

Nowy Dziennikarz - Makarena11

Pamiętny moment dla Makareny11. Stałeś się pełnoprawnym Dziennikarzem. Może kilka dni później, ale myślę, że nie gniewasz się za bardzo. 
Dostałeś nowe prawa, ale przede wszystkim obowiązki.
Makareno! Pisz dużo, starannie, poprawnie i ciekawie, a żadna nagroda Cię nie ominie! Uwierz mi i innym Dziennikarzom!
A teraz przyszła pora na Twoją plakietkę wykonaną przez Asystent Zastępcy:

Jeszcze raz życzymy Ci wszystkiego dobrego!
Dopowiem jeszcze, że dołączyłeś do Grupy Żółtych.


PS. Gratuluję też Twojemu Opiekunowi, który Cię dobrze przygotował, czyli superStelli5665 :)

5 komentarze:

No fajnie.
Tak naprawdę to go na mojego podopiecznego nie chciałam. Wredny i wgl.
Dzięki za "miłe pożegnanie" na redakcji.
Nie przygotowywałam go hah.
Bo nie lubie z nim pisać.
Chciała bym być opiekunką np Bloomi.
A takich maniaków to dajcie Milce.

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Nie rozumiem, czemu Wy się tak kłócicie. Nikt nie jest idealny, ale ważne jest aby sobie przebaczać. W przyszłości może jedynie ta osoba będzie mogła Ci pomóc. Jak się wtedy zachowasz? Warto już teraz się pogodzić.
Pamiętajcie, że powinniśmy tworzy zwartą, nieobrażającą się grupę. Ważne jest zachowanie i dobroć dla innych. Nie należy się kłócić, ponieważ zawsze może to prowadzić do czegoś większego.

Pamiętajcie, że nasz Regulamin zabrania kłócenia się. Nie dostaniecie kary, ale przeczytajcie to:
http://zapytaj.com.pl/Category/027,004/2,616282,Jak_sie_pogodzic_z_kolezanka.html

wchodzcie na mojego bloga i dajcie mi komentarze pliss www.wiesciclubpenguin.blogspot.com

Gratuluję. :)

Jesteście świetną elitą. Trzymajcie się razem. :) Albo w ostateczności tolerujcie się chociaż.

Prześlij komentarz