wtorek, 16 listopada 2010

Nowości kilkanaście

Hej!
Dzisiaj, kiedy przechadzałam się po Panfu, coś przykuło moją uwagę.
Tą rzeczą było igloo w Dżungli.
Oto one:
A tak wygląda w środku:
Jak Wam się podoba?
Mi bardzo:-)

Ponadto w katalogu Lily pojawiły się nowe ubrania.
Oto one:
Jak zapewne zauważyliście zmieniła się grafika katalogu.
Podoba Wam się?
Mi szczerze średnio, chociaż teraz jest bardziej czytelne.

Oprócz tego pojawiły się też nowe meble.
Oto one:
Na pewno spodobają się one pandą - historykom.

Chciałabym Wam przedstawić miła pandę.
Ona też prowadzi fajny blog.

Pisała dla Was: Dziennikarz Daga95

PS. Postanowiłam z tej okazji, że wybory Miss Quartpandional okazały się klapą urządzić za zgodą Redaktora Naczelnego zlot fanów Michaela Jacksona w następny Dzień Złotej Karty. Co o tym sądzicie? Piszcie w komentarzach.

3 komentarze:

Jeśli znajdę czas to z chęcią przyjdę na ten zlot ;)

dziwne. nie ma igla w dzungli! PUNNY :)

Te meble mi się podobają. Ja kocham historię. Jest bardzo ciekawa, więc w następny Złoty Piątek kupie sobie posąg Greckiej Afrodyty inaczej też Rzymskiej Wenus. ;)

Prześlij komentarz