poniedziałek, 18 października 2010

Wybory Miss Quartpandional

Hej!
Przepraszam, że dopiero teraz to ,ale nie miałam czasu.
Mam nadzieje, że mi wybaczycie to:-)
Przejdźmy do tematu.

Oto dane wyborów Miss Quartpandional:
Dzień: Pierwszy w listopadzie Dzień Złotej Karty
Kraina: Pandini
Miejsce: Sala Balowa
Godzina: 15:00 (może ulec zmianie)

A oto dane pierwszej próby:
Dzień: 22 października (piątek)
Kraina: Pandama
Miejsce: Sala Balowa
Godzina: 15:00 (może ulec zmianie)

Proszę uprzejmie kandydatów, żeby zgłosili się w komentarzu oraz proszę SuperStellę5665, żeby skontaktowała się ze mną pod numerem GG: 21843551 lub poprzez e-mail daga95@o2.pl.

Pisała dla Was: Dziennikarz Daga95

2 komentarze:

Wiem zawsze ktoś się myli pisząc mój nick xD.
Mów mi po prostu Stella.Napisze jutro na GG.
Więc szykuj się.

Zgłasza się pierwsza kandydatka

Prześlij komentarz