sobota, 11 września 2010

Wyniki ankiety na Zastępcę Redaktora Naczelnego

Wiem, że długo czekaliście na ten moment. To w tej chwili poznacie Waszego przyszłego Zastępcę, który będzie Wam pomagał w różnych sprawach, z resztą mi też ^^.

Na pewno nie możecie się doczekać, ale muszę przestrzec, że pierwsza osoba w ankiecie wcale nie musi zostać Zastępcą. To ja wybieram osobę, która będzie mi pomagać, a zostanie nią osoba, która dużo, stylowo, bezbłędnie pisze. Musi być to osoba często spotykana na komunikatorze Gadu-Gadu.

No dobra, nie przedłużam, więc wyniki:

superStella5665

25%
Niunia182

39%
Adrian12346

4%
skuter001

4%
Milkaa1508

11%
@Emilka@

11%
Naliaaa1

7%

Z tego wyniki, że wygrała Niunia182, ale czy zostanie Zastępcą? Tego dowiemy się jutro.

Zastępca Redaktor Naczelnej - openbk

9 komentarze:

To nie fair! SuperStella5665 pisze o wiele ciekawsze artykuły. Poza tym... Niunia182 raczej się do tego nie nadaje. Ale to tylko moja opinia!

racja to nie fer. nie ważne. mnie i tak nikt nie slucha .

Tak wybrali ludzie, nie ja. Każdy pisze na tyle ile potrafi, i jeśli Niunia182 się nie nadaje to można jej zrobić "szkolenie". superStella5665 zostanie albo wiceasystentem, tzn. będzie pomagać podczas nieobecności Niuni182, albo (może) zostanie Opiekunem. Ale nie jest to jeszcze przesądzone, Niunia182 wcale nie musi zostać Asystentem, może nim zostać każdy nawet osoba, która nie brała aktywnego udziału w wyborach.

Nie mów, że nikt Cię nie słucha. Nie jest to prawdą. Wszyscy szanujemy Twoją opinię i się z nią liczymy, ale trzeba się liczyć z tym, że większość osób wybrała Niunię182 i widzi w niej przywódcę, przyjaciela, osobę pomocną.

Jeśli nie chcesz się ujawniać, proszę bardzo, ale pamiętaj, że zawsze możesz wysłać formularz w dziale "Formularz Specjalny". Pamiętaj! :))

Dziękuję. A nie ujawniam się bo nie mam konta na żadnej z podanych poniżej stron.

czemu Niunia?
ja chciałem Milkę1508!

O bosh..! Openbk zdecyduje, każdy się dowie jutro :]

Aha, ok Anonimowy :))
Myślę, że się mylicie i Niunia182 sobie poradziłaby ::)))

Prześlij komentarz