czwartek, 30 września 2010

Jedno wolne stanowisko

  Tak jak w temacie pisze, poszukuję jednej osoby, która jest dobra z matematyki. Mam dla niej bardzo ważne zadanie. Nie długie!
  Osoba pozna swoją pracę po zgłoszeniu. Po wykonaniu swojej pracy zgloszony dostanie ode mnie 3 Punkty.

Kwalifikacje zawodowe poszukiwanej osoby:
  • sprawne posługiwanie się kalkulatorem;
  • dobra ocena z matematyki na koniec klasy (minimum 4);
  • posługiwanie się Gadu-Gadu (musimy się skontaktować);
  • wolny czas - 20 minut.
Nie będzie to ciężkie zadanie, zachęcam! 
Zgłoszenia w komentarzach - liczy się pierwsza osoba!

PS. Dziewczyny! Pamiętacie jaki dziś dzień? :))

5 komentarze:

Jestem niezły z matmy i w ogóle więc...zgłaszam się.

Masz Gadu-Gadu? Aby wykonać tą pracę potrzebujesz GG.

ja jestem dobra z matmy ;DD
zgłaszam się

Prześlij komentarz