piątek, 27 sierpnia 2010

Żegnajcie, a raczej do zobaczenia!

Powiem krótko,
po prostu muszę odejść.

Zaczynam robić nowy blog, a wtedy będzie ich już 5, więc nie dam rady. I tak zastanawiałam się nad odejściem.
Bardzo mi przykro, że bez uprzedzenia, ale...
nadchodzi rok szkolny, będę do późna w szkole. To już VI klasa.
Chcę podziękować Wam wszystkim za miło spędzone chwile.

Może wrócę na następne wakacje?
A może w ciągu roku szkolnego?
Nie wiem, ale do tego czasu na pewno możecie poczytać moje notki
TU i na moim nowym blogu, którego adresu jeszcze nie podam, ale w przeciągu 2-5 dni na My i Panfu będzie w blogach polecanych.

Z tego miejsca zapraszam na obydwa blogi.
Dziękuje!
Karolcia_98 czyli KARAAA

6 komentarze:

Szkoda, że odchodzisz :-( Pamiętaj, że zaaawsze możesz do nas wrócić :-)

No szkoda,że odchodzisz.
Ja mam 40 blogów i zamierzam mieć ich więcej.
A propos.Openbk myślałam,że cie nie ma.

Jestem na wakacjach, ale mam internet (czasami :D).

IV Klasa jest dość łatwa. Gorzej z V. Aż mi ciarki przechodzą!

ale ja ide do 6 klasy :)
Może kiedyś wróce! :D
Zapraszam na moj nowy blog : kotka-effy.blogspot.com

Prześlij komentarz